четвртак, 5. фебруар 2015.

ĆUFTE U PARADAJZ SOSU I POVRĆE IZ RERNE

Šaren ručak :)
1. Juneće ćuftice u paradajz sosu

2. Mešano povrće, pečeno u rerni i preliveno tahinijem i belancetom
3. Salata od šargarepe i celera sa crnim susamom
- Ćuftice
U 450 gr junećeg mlevenog mesa (od plećke) dodati morsku so, mleveni biber, malo seckane zelene paprike (1/2) i sitno seckan peršun. Komadić putera (1/2 kašike) otopiti i izmešati u masu, a zatim dodati kisele vode, da se masa poveže. Praviti loptice i ređati na pek-papir, ovlaš premazan otopljenim puterom. Peći na 200 step C oko 15 min, pa smanjiti na 150 step C i pokriveno Al-folijom peći još 10-15 min. Kad se prohlade, spustiti u paradajz sos. Koristila sam svoj, pripremljen za zimnicu, bez soli, tako da sam malo sos posolila i dodala 2 listića lorbera dok se kuvao.
- Povrće
Iseckala sam na kolutove 2 srednje glavice crvenog luka, 1 tikvicu, 1 plavi patlidžan, 1 komorač, 1 manju glavicu kelerabe, treba još par kašika kuvanog paradajza i malo peršuna.
U posudu za pečenje stavila sam pek-papir, podmastila da s malo masti i ređala povrće, soleći s morskom solju. Na kraju prelila paradajzom, peršunom i sa 10-tak kašika vode.
Peći u zagrejanoj rerni na 220 step C 45 min (posle 15 min prekriti Al-folijom). Kad je povrće bilo pečeno, prelila sam umućenim belancima (2 kom) u koje sam blago umešala 1 kašiku tahinija.
Treba još zapeći sa prelivom nekih 10 min.
- Salata
1/2 glavice manjeg celera, 2 šargarepe, malo soka od limuna, morska so, 1 kašika maslinovog ulja, suvi bosiljak i malo crnog susama.
Oguliti celer i šargarepu, izrendati i preliti limunom, posoliti i pouljiti, pa posuti začinima

Нема коментара:

Постави коментар